خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1400/04/16 - 15:05
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : بین الملل
رضازاده:

نمایندگان سنای آمریکا، نقش پلیس بد برجامی را ایفا می‌کنند/کاخ سفید به دنبال افزایش فشار سیاسی بر ایران است

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اعتقاد دارد نمایندگان سنای آمریکا در تلاش هستند نقش پلیس بد در مذاکرات برجامی را ایفا کنند.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص اهداف پشت پرده طرح قانونگذاران آمریکایی که منجر به جلوگیری از رفع تحریم‌ها علیه ایران در هر شرایطی خواهد شد، گفت: به نظر می رسد نمایندگان سنای آمریکا در تلاش هستند نقش پلیس بد را در مذاکرات برجامی ایفا کنند.



نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در واقع دولت بایدن به طور مستمر از برچیدن تحریم ها و برقراری مذاکرات برجامی سخن می گوید که مصداق ایفای نقش پلیس خوب است اما سنای آمریکا در مقابل دولت کنونی ایستاد.



وی ادامه داد: به نظر می رسد سیاستمداران آمریکایی ها تلاش می کنند با کمترین هزینه مجددا به برجام بازگردند و در مقابل علاوه بر ضایع کردن منافع کشورمان، چارچوب تحریم ها و محدودیت ها را حفظ کنند.



این نماینده مردم در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه آمریکایی ها می خواهند با طرح چنین موضوعاتی مذاکرات را تحت تاثیر قرار دهند و با ابزار افزایش فشار منافع بیشتری را برای خودشان تامین کنند، افزود: مسئولان ایالات متحده بدانند ایران اسلامی به هیچ عنوان اجازه نمی دهد منافع ملت در برجام نادیده گرفته شود لذا اجرای چنین طرح هایی با شکست قطعی مواجه خواهد شد.



عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه آمریکایی ها هیچ وقت در مقابل مردم ایران صادق نبوده اند و همواره سیاست یک بام و دو هوا را اجرایی کرده اند که ارائه طرح سنا برای جلوگیری از رفع تحریم‌ها علیه کشورمان در هر شرایطی مصداق بارز این امر است./



پایان پیام

  • کد خبر : 322726
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار